donderdag, juni 01, 2006

HEB GEWOON EEN WIJF AANGEZETEN!!!

Bovenstaande uitroep hoor ik (nog) bijna dagelijks, als er een fout optreedt op mijn PC. Is natuurlijk afkomstig van het legendarische Rotterdamse duo Waardenberg en de Jong. Hun show "Bandkaai" is nu op TV en ik heb al weer tranen in mijn ogen van het lachen!! Wat zijn die gasten grappig!!
Er is sinds kort een DVD-box uit van de heren, met daarop 5 shows en extra's waaronder een hilarisch optreden bij Sonja Barend.
Hier rest slechts één (dwingend!!) advies: KOPEN!!!
(Sorry, moet nu even verder kijken naar de snackbar-scene....)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Na enig reduceren en deduceren identiteit vastgesteld.
Kan er maar één zijn: Tori Amos, Heather Nova, KXradio en twee collega-ICT'ers als weblog-link!!

Eens kijken wat JIJ de wereld hebt te melden??

(Zie mijn comment bij Franz' eerste posting)

Anoniem zei

My friend, mag ik die ff lenen?