donderdag, april 19, 2007

Rob Stenders terug op 3FM!!


Ja, het is ECHT WAAR!! Rob Stenders keert terug op 3FM, op het oude (hanen)nest bij de VARA!!
Mijn bewondering voor Rob heb ik al eerder gemeld in deze weblog.
Daarnaast heb ik de maestro inmiddels al twee keer de hand geschud tijdens de beide KX-Radio samenzweringen.
Bij de eerste keer kwam hij net van het toilet af, dus ik hoop dat hij zijn handen toen gewassen heeft.....

Bij de tweede keer (op 02-02-2007) heb ik hem een blik Wilhelmina pepermunten aangeboden, als cadeau voor de nieuwe KX-Radio studio. Op het blik stond een mooie foto van Beatrix, samen met Willem-Alexander, Maxima en Amalia.
Wim-Lex en Maximus waren op die dag namelijk op de kop af 5 jaar getrouwd en ik weet dat Rob het koning(in)shuis helemaal niet ziet zitten. Een dolletje kan nooit kwaad en de pepermuntjes gingen hard, achter de draaitafel!

Enfin, het tijdstip is wat ongunstiger, namelijk van 12:00 tot 14:00, maar gelukkig heeft Nano ook een radio-ontvanger.....

Rob, succes met deze nieuwe uitdaging!!

P.S.
Volgens mij klopt het gerucht dus dat Rob en Margje uit elkaar zijn, getuige de regel:
"Voormalige hockeyman" in dit profiel op 3FM.

1 opmerking:

Baba O'Riley zei

Rob en Margje toch uit elkaar.....ik lees een opportunity voor Ome Rick :-) Avondje foto's kijken ofzo......:-)